جو پرک عطار خانه 400 گ
جو پرک عطار خانه 400 گ

جو پرک عطار خانه 400 گ

ناموجود
کد محصول: 34
موجودی: ناموجود

بسیاری از مواد غذایی که می شناسیم خواص مفیدی برای سلامتی بدن انسان دارند که از آنها آگاهی نداریم.

 

حتما شما هم شنیده اید که از بین مواد غذایی باید از غلات سبوس دار باید استفاه کرد. راجع به مواد غذایی که دارای سبوس هستند و فواید جالب آنها در ادامه مطلب توضیحاتی داده ایم. با پرشین وی همراه باشید تا با خواص جوی پرک نیز آشنا شوید.

خواص جوی پرک

جوی پرک خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، افزایش فشار خون را کاهش می‌دهد

افرادی که از غلات سبوس دار به صورت روزانه استفاده می‌کنند، کمتر از سایر افراد چاق شده‌اند.البته به یاد داشته باشید که تنها به خاطر سبوس دار بودن نباید بیش از حد از آن استفاده کنید.کربوهیدرات‌هایی وجود دارد که می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند.در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

برنج قهوه‌ای، دانه متوسط :

برنج قهوه‌ای ساده معمولا هیچ نمکی ندارد و دارای مواد معدنی و فیبر بسیاری است.تقریبا بیشتر متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند برنج قهوه‌ای را به صورت روزانه مصرف کنید.

ارزش تغذیه‌ای: یک پیمانه برنج قهوه‌ای پخته شده حاوی ۲۱۸ کالری، ۴ گرم فیبر، ۵ گرم پروتئین، ۲ گرم چربی، ۴۶ گرم کربوهیدرات ،۱۰۷ درصد منیزیم و ۱۵ درصد ویتامین B6 است.با استفاده از یک پیمانه برنج قهوه‌ای برای صبحانه شما می‌توانید تا وعده غذایی بعدی سیر باشید و وزن خود را به خوبی کم کنید.

کینوا :

کینوا دوبرابر برنج قهوه‌ای پروتئین دارد (این ماده یکی از غذاهایی است که برای کاهش وزن بسیار توصیه می‌شود).پروتئین موجود در کینوا حاوی مجموعه‌ای کامل از شاخه‌های زنجیره‌ای و اسیدهای آمینه ضروری است و همین امر موجب می‌شود این ماده یک تولید کننده عالی عضله و بافت باشد.همه پروتئین‌ها و فیبرهای موجود در آن (به همراه یک چربی سالم و کمی کربوهیدارت) تاثیر بسیار کمی بر روی قند خون شما خواهد داشت.طعم نرم و خوشمزه کینوا باعث شده است که همه افراد بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند.شما می‌توانید این ماده را همانند برنج و در عرض ۱۵ دقیقه بپزید.

ارزش تغذیه‌ای کینوا

: یک پیمانه کینوای پخته شده حاوی ۲۲۲ کالری، ۵ گرم فیبر، ۸ گرم پروتئین، ۴ گرم چربی، ۳۹ گرم کربوهیدارت، ۵۸ درصد منگنز ،۳۰ درصد منیزیم و ۱۹ درصد فولات است.

تقریبا بیش از ۲۰ روش مختلف برای خوردن کینوا وجود دارد.شما می‌توانید برای صبحانه، نهار، شام، دسر یا به عنوان تنقلات از کینوا استفاده کنید و به سادگی از وزن خود بکاهید.

معرفی خواص جوی پرک

جوی پرک یک ماده عالی است و بسیار سریع می‌پزد.زمان پخت آن تقریبا ۵ دقیقه است.جوی پرک یکی از مواد عالی و سرشار از فیبر محسوب می‌شود.این ماده خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، افزایش فشار خون و دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد و پروتئین مورد نیاز برای ساخت عضله را تامین می‌کند.تنها باید مراقب قندی که در جوی پرک طعم‌دار وجود دارد باشید.سعی کنید از جوی پرک ساده استفاده کنید و در صورت نیاز آن را میوه‌های مختلف شیرین نمایید.

ارزش تغذیه‌ای: یک پیمانه جوی پرک پخته شده با آب، ۱۶۶ کالری، ۴ گرم فیبر، ۶ گرم پروتئین، ۴ گرم چربی، ۳۲ گرم کربوهیدرات، ۶۸ درصد منگنز و ۱۸ درصد سلنیوم دارد.

جوی دو سر خرد شده:

این نوع جو معمولا توسط دستگاه‌های مخصوصی خرد می‌شود.برای پخت جوی دو سر خرد شده باید یک شب قبل آن را خیس کنید و روز بعد یک ساعت بپزید.آنزیم‌هایی که در دستگاه گوارش شما قرار دارند به زمان بیشتری برای نفوذ به جوی دو سر خرد شده نیاز خواهند داشت.همین امر موجب می‌شود فرآیند دریافت گلوکز کمتر شود.بنابراین مصرف این نوع جو برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند بیشتر توصیه می‌شود.

ارزش تغذیه‌ای: یک پیمانه جوی دو سر خرد شده پخته نشده، ۳۰۰ کالری، ۸ گرم فیبر، ۱۰ گرم پروتئین، ۵ گرم چربی، ۵۴ گرم کربوهیدارت، ۲۷ درصد منیزیم و ۴ درصد پتاسیم دارد

 

خصوصیات محصول
جو پرک عطار خانه 400 گرم

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی
‍‍‍‍‍×